neděle 11. srpna 2013

thonetka

Renovace Thonetky, kterou mám v plánu si vzít do naše nového útulného bytu, který se nám teprve rýsuje. Židle toho už mnoho zažila, je to památka na mého pradědečka, který tyto židle měl v jeho zájezdním hostinci. Thonetka mnoho let odolávala běžnému, ale i náročnému užívání. I po těch letech je jako nová! Židle značky Thonet se stala výrazem moderního životního stylu. Jak hlásají dobové reklamy. Něco na tom opravdu bude. A nyní se těším až na ní budeme usedávat u nás v novém domově. 
Židli jsem natřela Akrylovou barvou s matným vzhledem vysoké kvality. Barvu jsem si nechala namíchat dle vlastní představy. S výsledkem jsem spokojená.



2 komentáře:

  1. To si natírala sama? krásné... kam ji umístíš?

    OdpovědětVymazat
  2. Pomáhal mi s tím táta, přece jenom renovace byla náročnější :) (čeká nás ještě jedna:) Přemýšlím kam ji dám, ale ráda bych ji měla v jídelně. Ještě bych chtěla sehnat nějáký menší stolek k ní.

    OdpovědětVymazat

děkuji za milý komentář : )