úterý 27. srpna 2013

podzim?

Snad má podzim ještě dost času! 
Dnes jsem si už zapálila mou oblíbenou svíčku od YANKEE:) A v neděli jsem nakupovala v IKEI a pořídila jsem nám hřejivou ovčí kůži. Ještě nevím kam ji umístím. Zatím ji okupuje naše Amy:) ...

5 komentářů:

  1. Kůže, kožešiny, pleteniny můžu celoročně krom léta. Jsou ideální na blížící se podzim a zimu! Ať ji vybereš to správné místo:) Já některé mám na sedačce některé na zemi a taky na židlích. Pá L.

    OdpovědětVymazat
  2. Hřeje úžasně:) viděla jsem ji jako dekoraci na sedačce a v křesle a vypadá to božsky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná! Též jsem měla vyhlídlou podobnou,ale nakonec mám zálusk na kožešinovou deku. Ještě jsem ji sice neviděla na živo tak jsem zvědavá jak bude vypadat na živo.

      Vymazat
  3. To zní taky dost dobře :) už se těším na inspirativní fotky:) ...

    OdpovědětVymazat

děkuji za milý komentář : )