pátek 26. září 2014

Aloe . . .

A ještě jedna ložnicová s Aloem.





2 komentáře:

  1. Já aloe doslova utopila, tou vodou celá shnila:)) a taky možná tím, že byla za oknem, kde nám svítí celý den slunce a v létě doslova peče! Až mi cinkne do nosu tak si pořídím:)) Já moc květin neměla, ale to se nedá říci dnes:)) Fíkus, araukárie, palmy, draceny, bambus minimalistce bohatě stačí:)) Hezký víkend Marky:))

    OdpovědětVymazat
  2. V pěstování jsem úplný začátečník, takže pořád pobíhám s knížkou a čtu co jim vyhovuje a co ne :)
    Aloe nemá rádo vodu a přímé slunce. Podařilo se mi rozmnožit šest kousků a daří se jim.:) Postupně "zaplavuji" byt květinami a je to fajn. Myslím si, že kytky k domovu patří. Rozhodně se jim budu ještě na blogu věnovat.
    Hezkou sobotu :)) . . .

    OdpovědětVymazat

děkuji za milý komentář : )