sobota 8. února 2014

(DIY)

. . . aneb udělej si sám.

Už delší dobu jsem okukovala různé blogy a internetové stránky s různými nápady. Potřebovala jsem vylepšit zeď v naší ložnici, ale investovat do kvalitních tapet a výmalby v podnájmu, se mi teda rozhodně nechtělo!
Objevila jsem různé lepící dekorace na zeď. Z různých motivů mě nejvíc zaujali motýlci na zeď. Rozhodla jsem se, že si vše vyrobím sama za minimální náklady.
Pozn. na tu příšernou výmalbu moc nekoukejte :( Pořádné malování nás čeká, až venku bude přívětivěji. 
Budete potřebovat různé barevné papíry (já jsem zvolila tvrdší papír, ale i z měkkého papíru to jde), šablonu, nůžky a oboustrannou lepící pásku.

A na závěr naše spokojená AMY:)







2 komentáře:

  1. Pěkně si to Marky vymyslela! Také pořád přemýšlím jak si to doma zkrášlit... Nápadů a věcí by bylo, ale kdo by pořád podléhal trendům. Pá pá L.

    OdpovědětVymazat
  2. děkuji :) přesně tak nápadů a věcí je hodně, jen ten čas chybí :)

    OdpovědětVymazat

děkuji za milý komentář : )