neděle 3. listopadu 2013

listí padá

Jak si zpříjemnit listopad. Jak jsem již mnohokrát říkala nemám ráda podzimní deštivé, mrazivé období. Pro mě je to čas čekání na první sněhové vločky. Brrr . . . Snažím si to čekání zpříjemnit zajímavou knihou, dobrým čajem a domácí pohodou. ( To jsem už myslím taky říkala). Řešíme nové bydlení a je to pro nás náročné ačkoli jsme teprve v počátcích:) Ale už se těším až si sedneme v novém bytě a budeme se jen tak kochat domácí pohodou. A bude nám fajn! . . . 
Pěknou pohodovou neděli i Vám :)


2 komentáře:

  1. Tvoje fotky mě baví! Je z nich cítit klid a pohoda. Já se těším na adventní období (to jsem už, ale říkala). Odpočívej a relaxuj:) Pá L.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji Luci, moc si vážím tvého milého názoru:) Taky se těším až budu nakukovat na tvůj blog a čerpat tvé adventní inspirace :) Mám teď tolik nápadů a jsem asi týden bez foťáku :) ách jo :) . . . hezkou neděli

    OdpovědětVymazat

děkuji za milý komentář : )