sobota 21. září 2013

koutek

Po víc jak roce jsem si konečně vytvořila vysněný šicí a tvořící koutek! :) 
Šicí stroj jsem si koupila před víc jak rokem. Na první pohled mě uchvátil Lucznik navíc ten barevný design! No bylo jasné, že ho prostě musím mít.
Bohužel jsem na šití neměla moc klidného času, ale už je na čase to změnit! Dala jsem se do vytváření koutku, který se budu snažit všemožně vyladit dle mé nejlepší představy! A tady je malá ochutnávka . . . 
Abych nezapomněla, jako třešnička na dortu ČERVENÝ BURČÁK! Je výbornýýý . . . :) 





5 komentářů:

  1. Jé to je krásný! Těším se na výtvory:)

    OdpovědětVymazat
  2. Nápadů je hodně moc:) začínají nám dlouhé podzimní a zimní večery, tak snad mi nedojde inspirace:)

    OdpovědětVymazat
  3. ... přeji hodně šicích chvil a radostí ... Věrka

    OdpovědětVymazat

děkuji za milý komentář : )