neděle 7. dubna 2013

tulipe

Včera jsem dostala od tchána tuhle krásnou kytici tulipánů. Vnese svěžest a potěšení, kamkoli ji postavím. Tulipány patří mezi mé oblíbené květiny, sice dlouho nevydrží, ale přesto je mám ráda. Díky mému pozornému okolí je mám doma často :)







5 komentářů:

  1. Opravdová nádhera:) Chci se zeptat na tom druhém obrázku, jak je to fialkové pozadí to je jen pozadí udělané přes pc, nebo touto barvou vymalovaná zeď? Musím říci opravdu krásné...

    OdpovědětVymazat
  2. Luci tu fialovou barvu máme v ložnici :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já si to myslela, že to bude na zdi... příjemná barva!:) já jsem před 14 dny malovala ve všech místnostech, v domě, ale je pravda, že jen bílou barvou... Ale zvládla jsem to:) Ta fialková barva krásně ladí s bílou a s šedou barvičkou:)

    OdpovědětVymazat
  4. Nejlepší je obyčejná bílá barva :) už kvůli doplňkům, které aspoň dobře vyniknou.

    OdpovědětVymazat
  5. Bílá je prostě nadčasová:)

    OdpovědětVymazat

děkuji za milý komentář : )